FAQ – najczęściej zadawane pytania

1. Nastąpił błąd przy płatności elektronicznej, czy mogę zapłacić tradycyjnym przelewem za zamówienie?

Tak, oczywiście. W tym miejscu są podane dane do przelewu, w tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.
http://projektplanner.pl/wp/platnosci/

2. Dziurkowanie wkładów. Czy mogą Państwo zrobić dziurki pod własne preferencje ?

Tak. Dziurkujemy zakupione wkłady na życzenie. Wystarczy wpisać w uwagach do zamówienia ile dziur ma być zrobionych i na jaki rozstaw.

3. Czy można zakupić planner bez wkładów?

Sprzedajemy plannery wyłącznie z wkładami. Proponujemy kilka różnych zestawów wkładów, które są podane w opisie do produktu, jak również tworzymy indywidualne komplety. Może to być wkład o jednym temacie, jak również miks kilku różnych. Maksymalna ilość arkuszu jaką można wybrać w tedy to 200 sztuk.

4. Jak dbać i czyścić wasze plannery i inne produkty tego typu?

Plannery, teczki i etui są głównie szyte z tzw. eko skóry, której nie należy traktować żadnymi środkami chemicznymi. Sugerujemy czyścić wilgotną szmatką, bez dodatku żadnych płynów, aby nie uszkodzić powierzchni.

5. W ilu stopniach można prać woreczki jakie dodajecie do plannerów jako dodatek?

Woreczki są szyte ze stu procentowej bawełny. Sugerujemy panie w 30 stopniach, aby nie skurczyły się w praniu. Można prasować na lewej stronie, aby nie uszkodzić nadruku.

6. Wysyłka listem poleconym. Jakie produkty można wybrać tą formą wysyłki.

Wszystkiego rodzaju wkłady, naklejki, stemple, długopisy i zakreślacze o wadze do 1 kilograma.
Teczki, etui, piórniki, takie produkty też wysłać możemy listem poleconym. Absolutnie nie wysyłamy listem plannerów. Chcemy, aby plannery doszły do naszych Klientów w stanie nienaruszonym, dlatego pakowane są w karton i zabezpieczone tak, by nie zostały uszkodzone podczas transportu.

7. Chciałabym zrealizować indywidualne zlecenie na zaprojektowanie wkładu, czy Państwo się podejmą takiego zlecenia ?

Realizujemy indywidualne zlecenia, jednak wszystko zależy od wielu czynników. Czy to produkt ma być w wersji digital ( do samodzielnego wydruku) czy też wydruk w drukarni. W tej drugiej opcji, jakie jest zapotrzebowanie na arkusze itp. Wszelkich informacji udzielamy mailowo.

8. Czy Państwa produkty są produkowane w Polsce?

Jesteśmy w 100 % firmą działającą na polskim rynku. Wszystkie etapy produkcji są realizowane na terenie Polski. Wspieramy naszą gospodarkę, tutaj żyjemy, dlatego w Polsce pracujemy. Druki są realizowane w drukarniach w Polsce, w zależności od produktów czy to wkłady czy naklejki, mamy różnych dostawców. Plannery i inne produkty ze skóry i eko skóry są szyte również przez nas. Nie kupujemy chińskich produktów i nie znakujemy ich swoim logo! ‚;)

9. Czy wysyłają Państwo za granicę?

Tak oczywiście, każde zamówienie wyceniamy indywidualnie. Prosimy w tedy o wcześniejszy kontakt, abyśmy mogli dobrać najbardziej optymalną wysyłkę Państwa zamówienia.

10. Brak produktu jaki mnie interesuje.

Jeśli interesuje Państwa produkt, który jest niedostępny na stronie, prosimy o kontakt mailowy. Może być tak, że czekamy na jego dostawę lub jesteśmy w trakcie produkcji.

11. Czy Państwa produkty można obejrzeć stacjonarnie?

W tej chwili nie współpracujemy z żadnym punktem stacjonarnym.